Bila Blogger Tegar PH Dan Pendemo Tegar Seperti Tian Chua Dilantik Menjadi Ahli Lembaga Pengarah infomalay12.blogspot.com


Blogger Sat Dee telah dilantik sebagai Ahli Lembaga Pengarah (BOD) Suruhanjaya Sekuriti (SC). Ketika Bursa Malaysia jatuh menyapu lantai, Sat Dee diangkat sekali lagi sebagai Pengerusi Lembaga Pengarah Persaraan Petronas. Sebelum PRU14, 

Sat Dee atau Ahmad Faris Rabidin adalah blogger yang aktif menghentam kerajaan BN. Siapa kata blogger tidak ada nilai? Jika kena gaya, dapat menjadi dua pengarah di dua syarikat besar dengan ganjaran ratusan ribu ringgit.

CTS juga ingin merakamkan tahniah kepada Tian Chua di atas lantikan sebagai Pengerusi Perbadanan Produktiviti Malaysia. Mungkin ini adalah habuan tidak dapat jadi menteri. Tiada lantikan politik itu hanya dalam manifesto PH sahaja. Harap maklong.

Kesimpulannya, kalau seorang yang gagal dalam Diploma Kulinari boleh diangkat sebagai Menteri Pertahanan, apalah sangat seorang blogger dan pendemo tegar diangkat sebagai BOD kan?

Subscribe to receive free email updates: